En dag till har gått ..

Och det har hänt lite saker på rätt kort tid... men men ..

vaknade halv 9 idag , började ju halv 10...
iväg till skolan . hade dubbel lektion i etiken , sen lunch o sen slutade jag .
skönt .. bara skola i morgon också sen är jag ledig resten av veckan ..
kan behövas .. behöver ta de lugnt från skolan lite .. suck ..

iaf , efter skolan gick jag o träffa ztinis , sen gick vi med paco o vibbe .
satte oss på gräset på andra sidan vallgraven mittimot slottscaféet.
gött . hade med mig datan så vi hade musik o satt o softa i solen .
o hundarna gick runt o sniffa. haha .. skönt , härligt väder har vi haft idag.
fast lite väl varmt lite då o då. : P jossan kom också .
sen skulle vi bege oss mot sjukhuset , skulle handla till dan .

när jag träffat han o fått pressentkorten så gick vi mot stan , träffade madde
o jag följde med henne till godisparadiset så hon kunde hämta ut sitt paket .
sen in på hm. köpte 3 tröjor o kallingar o strumpor till han . o jag fick en väska : ) 
när vi hade handlat klart så gick jag o jossan med madde hem , o drack kaffe o snacka lite..

när klockan blev ungefär kvart i 6 så gick vi , dom skulle upp till ztinis o jag skulle hemåt .


ringde dan på vägen o han fråga om vi skulle träffas så jag gick o mötte han.

sen hem till mig .. visade han sakerna jag köpt . o han blev nöjd o glad , tyckte det var jättefint. : )

great .. sen snacka vi bara o tog de lugnt .. hans pappa kom o hämtade han vid 10.


o sen började jag att sätta på mina naglar : P hahaha ..

jaou jaou , bäst att lägga sig om man ska kunna komma upp i morgon ..

natti nattii ..  slänger in några bilder sen innan ..


 

Vibbe & Paco i gräset : )
     

Ztina & Paco                         Vibbe                               Paco                         Jossan & Paco

                       

Jag , Ztina o lite paco o vibbe : )
        

Mikka & Löööök hos maddson : )
        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0