Fredag är endå den dagen som känns bäst : )

Eller ja .. alla lediga dagar iaf .

Vakna sent i morse också , så ut o tog en cigg snabbt , tvätta bort sminket sen igår
eftersom jag inte palla göra de igår kväll . sen på med nytt o upp med kalufsen o två tofsar
o på med kläder sen iväg . hann i tid :) muha jag börjar bli rent jävlig jag : P
jaou jaou , va i skolan o så . sen skulle jag o sara egentligen gå o sola men vi palla inte .
så jag ska nog gå dit i morgon om jag pallar : P

ska nog träffa danbanan sen . om det nu blir av . får se

ska till emelie vid 9 o SUUUPAA . hahahha  . Cece ska bli full ! : )
Wiihooooo . hoppas hoppas : )

Ska träffa samme när hon är klar sen ska vi gå o köpa "blannevann"
sen möta madde o ztinis utanför .
blir säkert trevligt : )

nu ligger jag i sängen me fii , hahah kan misstolkas men vi softar framför datan alla ni som e
perversa o tror nått annat :P

ska in o duscha nu snart sen sminka mig o fixa till mig lite ..

hoppas på en trevlig kväll .

Ha de gött . Haaaaaj !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0