Fredag !

Jaou , vaknade i morse slö som vanligt ..
fii ringde vid sju tror jag o tjata att jag skulle gå upp..
hade sån värk i mitt öra trodde jag skulle få spel asså ..
dunka som fan o sånt , skit ont gjorde de . o jag har redan spräckt
den trummhinnan typ 10 gånger så dubbel smärta fyfan ..
jaja , tog en ipren o fixa till mig , lika bra o gå till skolan o inte sitta hemma
o gnälla för en sån sak .. finns de som är värre .. lika ont i skolan som hemma så ..

innan skolan gick jag o fii till madde , men bara ztina va hemma så jag o fi gick
på upptäcktsfärd mot city gross , vi hade våra misstankar om att dom skulle vara där
och mkt riktigt vi såg dom direkt i kassan när vi kom in , muhaa snacka om timing :P

så hängde me dom upp . snacka lite o tog en kaffe o så .. sen gick jag o maddson ,
hon skulle in på gina o jag till skolan ..
väl där upp till lektionen sen gick ner o åt på lunchen o så ..

efter de så lektion igen o sen fick vi sluta tidigare för gunnis som vanligt :) wiihoo .

promenera hemåt , följe med mupp sara ..
så nu är jag bara hemma o softar ..
ska nog träffa ztinis ett tag tror jag , o samme lite senare ..
blir lugnt idag , inte på humör o inte en krona hahah .. så är det ibland :P

Inte tagit några bilder idag så kan ej lägga in .. eller jo nån har jag muhaa ..
glömde fotta innan så . men ska fotta sen så det kommer nån till ikväll..
Iaf . . ska lulla vidare nu , skriver mer ikväll .. toodelooo !

               Min kära maddson när hon kollar sitt nya nr : P          & så jag förstås , mupp som vanligt : )
                            <3                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0