Fredagen ! :)

Orkade inte skriva igår va helt slut när jag kom hem , så här kommer gårdagen : )

vaknade o gick till skolan. rätt så kort dag , fick sluta efter lunch : )
satte mig på maddes o tog en kaffe med Sara , Ztinis & Madde .
Satt o snacka lite o så . Madde gick efter en stund sen skulle
Sara iväg och jag & ztinis gick till madde . ztina skulle hämta sina högtalare
sen gick hon igen :P o jag stanna kvar me maddson o mikka ..
satt o snacka lite o sånt shiit . sen gick vi ut me filo 6 lööök :P (maddes hundar)
sen träffa vi bitte , ammy , ztina o ztiniz mormor : ) så gick vi upp igen sen gick jag,
skulle träffa ztina o ha följe neråt. så skulle hon gå med paco & vibbe , så jag sa jag
kunde gå med henne så slapp hon gå två rundor : ) så vi gick inom mig så jag kunde
lämna min jacka o väska ( Skiiiit varmt ) sen mot hundrastgården : )
va där lite o så . sen skiljdes vi åt vid kyrkogården : )
jag gick hem o slappa lite .

sen hade vi ju bestämt att vi skulle ha litet grillparty hos sophie på hennes altan.
så det blev som bestämt , hade följe dit med sara , sen kom madde o jossan och
till sist mikka o ztina . . satt o grilla o åt o sånt . sen börja vi dricka :P hahha

jag o ztina skulle iväg ett ärende sen när vi kom tillbaka va dom andra på g .
hahha .. hade faktiskt trevligt : ) va kul med alla så .. vi va 7 st men de va endå rätt lugnt .
så det blev lyckat . tack alla för en bra kväll : )

efter vi varit där skulle sophie med adis nånstans . så vi andra gick ner mot don pedro.
ztina o mikka skulle iväg o festa nånstans .. o sara knalla hemåt . o jag, jossan o madde
gick o träffa jonez o tog en cigg o snacka lite .. nice .. va helt slut haha . hade kunnat somna där på plats :P

iaf tralla hemåt sen när madde o jossan gick till maddson ..
när jag väl kom hem ringde jag ett samtal sen somnade . skit trött var jag .
haha

men hade kul som fan iaf  : )
to några bilder så slänger in dom .. hiii hiii

                                        Sophie                            Sara                         Cece                       Sophie

                        




                    Jag & Sara                       Sara :P                     Ztina                        Sophie                      Jag :P

                               



 

                        Mikka & Ztina              Jossan & Madde              Jossan, Madde & Fii                  Simba :)
                       



 

Mikka & Ztina                          Jossan & Madde
              

Kommentarer
Postat av: www.saramarialouise.blogg.se

Ohhh, shiiieet som jag ser ut hahaha :D

2008-04-27 @ 11:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0