Härligt väder !

Vaknade i morse med dan . vid elva kan kl kanske ha varit , låg o slö bara.
sen gick han vid 2 o jag hoppa in i duschen o fixa till mig lite , träffade sen ztinis o jossan.
va på dagiset med paco o vibbe : ) softa lite o så .. sen följde dom mig till sophie o väl där
drack vi kaffe o snacka lite . nice nice ..
va där ett tag sen skulle jag gå o möta samme för vi skulle gå en runda, och fii skulle träffa adis,
som vanligt :P så mötte samme o lizze . Grattis Lizze på 19 års dagen :)
gick i parken lite för hon skulle ut med Teddy : ) sötnöten . hihi .

sen gick jag o samme vidare för jag skulle gå en runda med Zita . alex hund .
fem månader är hon , skiiit sööt asså . omg : )
så vi gick o hämta henne sen gick vi till hundrastgården..
Träffade Sara också lite hon gick med oss dit . eller "rolla" :P
hahaha.. jaou jaou .. va där lite . som hon kuta haha hon lyssna inte alls på oss .
sprang ner till vattnet , haha jag fick panik asså. hon blev blöt vid benen haha helt galen .
skit söt e hon . ska slänga in en bild på henne här nere sen : )

Sen gick vi uppåt , skulle ju lämna den lilla sötnosen igen. så vi gick o jag gick upp med henne
o lämnade henne .. sen gick vi till samme , hon skulle byta om o så åt hon snabbt.
sen mot relax, skulle sola : ) skit härligt . satt verkligen perfekt efter denna dag,
varit härligt väder , inte lika skönt som igår men härligt endå . solen framme o allt . gött .

när vi varit o solat satte vi oss vid bänkarna mittimot synsam o tog en cigg..
när man kommit ut därifrån var det helt skönt väder . inte kallt eller nått .. kändes bara helt friskt.
fan skithärligt att vara ute o promenera så mkt  : )
gick hemåt sen o samme gick också hem .

nu softar jag bara här i sängen , slappar e helt mör :P
åt precis .. satt gött , bara ätit 3 mackor i morse innan ..

men men , ska  noppa mina ögonbryn snabbt
och sen bädda ner mig o titta på tv lite
innan jag somnar : )
skola i morgon ju , men börjar sent så det är rätt lugnt .

Ha de bra alla . slänger in några bilder också från idag .
natti natti . ciiaaooo !!

                                        Vibbe och Paco : )                                Samme o Lizze i parken och Teddy booy förstås : )
                                                              

                                   Zita : )              Samme och Sara vid hundrastgården!                    Zita när hon går :P   
                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0