hemma ..

nu är jag hemma igen ..

vaknade i morse . ovanligt pigg faktiskt . halv 8.
låg o drog mig i tio min sen upp . ner o röka .
sen upp o åt frulle o sminka mig o platta håret .
sen träffa sara utanför mig o gick till skolan.
va i skolan sen hem o så .
gick utanför gunilla o tog en cigg med sara o gick sen vidare till roro.
sen hem igen . så ringde ztina så träffade hon o jossan o gick en långrunda med paco.
nice , skönt att röra på sig o få lite frisk luft faktiskt. fint väder har vi haft idag också, alltid trevligt med sol :)

sen hem o tog det lugnt lite . sen ringde fii . så bestämde vi att vi skulle käka kebab .

o sara kom nedanför mig också. hon var ledsen , lilla snuttan .
så tjatade på henne att hon skulle följa med till sophie . så det gjorde hon :)
wow första gången haha : P
va inte ledsen gumman , det löser sig på nått vis .
Jag finns alltid här , bara ett samtal bort . Loove <3

så va hos fii o käka o så . sen svara på frågorna som är här nedanför . hahhaa .
skitmånga men vafan , i brist på annat att göra ; )
du betyder mkt snuffe fiiia. love you det vet du <3

så jag o sara hade följe hem nu för en stund sen .
så e hemma igen .. skönt .

hade tänkt sitta här en liten stund nu
sen ska jag sätta igång en film som jag väntat skitlänge på att se .
skulle se den med dan men han dissar ju hela tiden så nu har vi
bestämt att vi inte ska prata / träffas mer , får se hur det går .
känns jobbigt endå . han har varit så stor del av mitt liv , vet inte riktigt hur det
ska gå utan han men får väl bli som det blir , när det inte blev som det skulle...
kommer ta tid men kärlek är inte lätt , som alla säkert vet . för vissa mer för vissa mindre .
o känns som jag har haft maximal otur. har inte varit en ängel själv men ..
vad ska man göra .. bara hoppas på det bästa..

Tände tre ljus i fönsterkarmen också för stackars Engla .
Sjukt att det finns sånna människor som går ute i allmänheten.
Borde inte få finnas sådana människor . fattar inte hur man kan göra så.
men men . lider med Englas nära o kära . kan inte ens försöka förstå vilken
smärta dom går igenom nu. Tänker på er ..

skola i morgon , suuuuck ..
ska lulla vidare nu sen titta filmen i min ensamhet : /

godnatt sverige ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0