Lördag : )

Vaknade av att telefonen ringde , sophie :P
haha , sen upp o så . fick lite spel hade inga cigg eller något .. skit störigt ..
haha så iväg o handlade cigg o kunde på så sätt andas ut : D

Sen slappa bara o så . sara kom o skulle hämta sina byxor så jag
gick ner med dom o tog en cigg o snacka lite .
fin väder ute faktiskt : ) hääärligt ..

Ska på kalas till min farmor halv fem , i hennes koloni .
så blir väl lite folk .. ska börja fixa till mig o så nu ..

så det blir säkert trevligt . annars inget planerat idag .
ska träffa dan senare bara . får se hur de blir .. brukar ju inte bli som man bestämt men..

slänger kanske in några bilder sen , ska försöka komma ihåg att ta bilder ..
skriver sen . måste snabba nu .. ciiaaaooo : P

Uppdatering.

Var hos farmor i kolonin . var faktiskt rätt trevligt : )
åt smörgåstårta . mums , med massa räkor o lax o sån smått o gott .. muhaa
sen blev det kaffe och tårta , med hallon och krossad choklad ovanpå . riktigt smarrig .
efter det så blev det lite alkohol med snacks ; ) hahha ..
jaou . nice . stackars farmor , hon hade ramlat med cykeln o brytit nyckelbenet . awee .

sen gick jag därifrån vid 9 ungefär .
gick hem o bytte om sen gick jag o mötte Samme o teddy boooy : P
sen gick vi till Lizze . Trevlig liten lägenhet det där : )
satt o snacka lite o tog några öl . nice nice : P

sen gick jag o mötte dan o sen knalla vi hemåt .
låg o snacka lite o sånt . sen somna vi .
vaknade på morgonen vid halv tolv ungefär .
snacka lite o så .. åt frulle .
sen gick han vid 2 kanske .

helt ok dag : ) har 2 bilder från när vi var hos lizette . slänger in dom också : )

Systrarna Hedergård ; )
               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0