Lördag .

har blivit seg på att skriva jag vet , men förväntar mig inte att det är nån som läser endå haha .
jag mår väl bra . ont i min fot , hände en incident igår hahah . låter helt sjukt så säger inget .
igår tog jag de bara lugnt . kan inte dricka nu :( så de blir till o softa idag också .
kanske ska träffa Samme lite . nice . va ett tag sen ..
så får se vad som händer .

fick reda på lite infoshit innan så jaa .
vad ska man säga . finns inte så mkt egentligen.
bara se framåt o inte bakåt .
men men ..

pallar inte skriva mer nu .
 ciaoo
       slänger in en bild på mig o fiiia sen förre helgen :)                                                            

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0