Måndag !

Jaou . måndag idag . vaknade ovanligt tidigt faktiskt, kl 7.
och jag började inte skolan förens halv 10..
Fii ringde vid sju o väckte mig , så sa hon att om jag fixa mig så vi
hann ner i stan innan vi börja skolan så skulle hon bjussa på frulle på maddes : )
och så blev det . gick ner o mötte henne sen tralla vi till stan vid tio i nio .
in på maddes o beställde vars två halvor bulle av nått slag med leverpastej o inlagd gurka :)
och kaffe förstås :P satt perfekt . mkt gott .. Tack fiii <3

sen in till skolan , hade etik , dubbellektion . rätt soft faktiskt ..
har valt ämne nu för mitt "projektarbete" . Djurmisshandel inriktat på kamphundar o.s.v.
tror det blir bra : ) jaou . efter skolan så gick jag med fii o hennes mamma , dom skulle köpa
nån väska dom skulle ha med till tuuurkeeey : P

sen gick jag o träffa ztinis nedanför hennes mormor , så gick vi uppåt o handla cigg o jag gick
upp om o byta om o lämna min väska . sen gick vi o hämta paco o gick o gick : P
va på rastgården o busade .
sen upp om ztinas mormor o käka lite . sen ut igen .
träffa emelie o efi också , dom hade varit o badat med cessie på stranden : ) gulle bullen : )
så satt vi i wrangelskan lite så dom fick busa lite . sen skulle dom hem o vi gick mot alex,
skulle ta wezly o zita . : ) hon e sååå sööööt lille bääbiisen : D
haha , i love animals . men alla som känner mig vet redan det . hahah .

iaf . sen när vi hämtat dom så palla ztina inte gå med wezly för han drog som en häst . haha så
hon gick upp o lämna han igen .. sen gick vi mot gabbes.
så fick vi lite vatten till vovvarna av han som äger gabbes : )

sen gick vi in på mödravårdcentralen . så sprang dom där o busa o vi
satt på en gräs kulle i det underbara vädret o bara chilla .. fan va härligt väder det börjar bli nu
asså man känner sommaren kommer sakta men säkert : ) wonderful .

när vi suttit där ett tag så skulle jossan o ztinis gå o lämna paco .
så jag gick uppåt mot ga , träffade dan lite o så . sen skulle han upp till danne
för dom skulle spela poker eller nått shiit .
så jag o lilla Zita gick mot alex . skulle lämna tillbaka henne .
suck jag vill också ha en liten vovvsing : (

men men , nu är jag hemma iaf o precis ätit . fan va gött , det satt suveränt : )
ska låta maten smälta lite sen ska jag in o ta en lååång härlig dusch. yeaah : )

kanske träffa dan sen om det inte blev för sent . o ska nog träffa flärre fiia också
hon ska kanske nanna här . får se hur det blir .. iaf . lägger in några bilder sen innan.
tror jag fick med några .

skriver kanske mer ikväll ..  ciiaaaooo !!

                                                             Var tvungen o fotta änderna och svanen : )
                                                               

                    Ztinis o paco                          Ztinis                Jossan, Emelie & Ztina i w-parken          Ztiniz o paco igen : )
                                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0