Mjaauuuu ...

Jaou nu sitter jag hemma hos mig med fii .
hon vid sin data o jag vid min . muhaa


vakna idag helt sent halv 9 .
skulle börja skolan halv 10 shit stress som fan haha.
men hann i tid endån . makalöst . o hann endå sminka mig o sån shit .
jag är bäst som sagt : ) jag vet alla håller med . hahahah

iaf va i skolan o så . segt som vanligt ,
sen hem o softa lite . gick sen ut för att träffa madde och samantha o ztina.
snacka lite o så . haha alltid trevligt .

ledig i morgon soooooft som faaan : ) wiihoooo ! hahah

sen upp till maddson , hela gänget .
väl där var redan fii , jossan o hennes mamma . o bitte såklart .
drack kaffe o snacka lite skit : )

sen kom adis o hämta mig o fii o vi hoppa av vid henne o hon tog lite stuffs
eftersom hon ska nanna här inatt .
sen knalla vi hem till mig , träffa sara snabbt hon skulle ta två papper från skolan .
sen gick hon igen , mupphue . haha : P

sophie o hennes mamma har börjat me nån soppdiet som jag också ska börja med
man äter den i en vecka så går man ner som fan tydligen :D
så ska fixa det nu i veckan : ) hoppas på det bästa . alltså att rasa i vikt . love it

nu ska jag titta på prison break sen lulla här lite väl.
skriver mer i morgon .

nattiiii .   ciiiaaaaooooooo !!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0