Onsdaaag : P

Jaou .. vaknade vid halv 8 , faktiskt skit trött ..
så upp snabbt o fixa o så .
sen iväg till skolan ..
hann i tid ; )

va i skolan o så . faktiskt rätt kul idag hahaha ..
zena i klassen e helt galen : D men men ..
hade prov idag också . inom vården . tror det gick , men inte säker..
va i skolan o så . hade håla eftersom jag inte går på extra matten , så satt ute
på maddes uteservering o drack en kaffe o så med muppa sara : ) nice nice .
ztinis kom också förbi en stund . haha : D ett jävla springande på hon ..


slutade sen efter svenskan . vänta ett tag på ztinis sen hade jag , sara o ztina följe ..

kom hem o har bara varit hemma sen dess.. känns lite segt faktiskt .

som jag gått miste om hela dagen.. har jag ju inte men endå .. haha
har varit så fint väder så har lite skuldkänslor för jag inte varit ute o promenerat idag : P
men men , slappedag idag ..

ska bara softa nu , hade tänkt o gå o ta en dusch snart ..
kanske träffa dan lite . får se hur de blir ..
pallar inte skriva mer nu , skriver kanske ikväll om jag pallar ..
Ciaaaoooo !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0