Onsdag idag ..

det mesta är väl lugnt , sitter just nu hemma hos sara .
hon springer runder o letar efter kläder hon kan ha på sig på praktiken,
hon missade två gånger så hon var tvungen att ta igen det ..
så vi ska sitta här lite o softa o ta det lugnt . sen ska hon gå till jobb o jag ska väl gå hem,
hade behövt städa lite på mitt rum , ser ut som ett bombnedslag hahah .

vet inte riktigt vart jag ska börja , har inte skrivit på ett tag , inte kommit in ..
så får skriva lite nu .
Kan starta med i fredes så vad jag o sola : ) sen blev det fest . fullt ös kan jag ju säga
iaf från min del hahaha har inte varit på g på länge : P inget jag vill skriva speciellt här om .
hände lite tråkiga saker också i fredes men de e nog löst . pallar inte bry mig iaf .
sen nanna sophie hos mig o vi var hemma vid halv  6 skulle jag gissa på .
var full som fan , hahah trevlig dag :D

i lördes var vi hos emelie , festa lite o sen vidare o sen vidare igen : P hahah
drack inte så mkt då var mkt bakis efter gårdagen så det blev lugnt , promenera hem ensam på gatan
vid halv 7 på morgonen haha .. sen somna som en stock o vakna dagen efter vid halv 2 .
brukar inte sova så länge men blir väl så när man håller igång två dagar i rad ...

i söndes så kommer inte jag ihåg så mkt , mådde iaf riktigt bajs . men gick över under dagen .
tar ju lite tid för alkoholen o de att gå ut från kroppen .. muhaa . softa iaf bara .

måndes så tog jag de lugnt o så . var o sola med sophie o sara . gött .
 sen träffade jag dan lite om jag inte minns fel.

igår sola jag också me sara . det var jimmys födelsedag igår : ) grattis igen .
sen tog jag de bara lugnt me sara. jimmy , dan o micke var här hemma hos dom sen tog dom en runda på
stan , medans jag o sara var o sola . sen när vi gick hem till dom igen för att vänta på mupparna så kom dom precis då i taxi hahah ... så upp , åt lite pizza sen gick jag o dan till mig , han skulle sova där .

idag har jag varit i skolan , sen nu hemma hos sara. fick sluta tidigare :D skönt som fan .
annars idag vet jag inte vad som händer , ville egentligen åka till dan men han skulle "sega för sig själv" så blev
inget med det . trist .  iaf planerat att jag ska gå o sola . igen : P tredje dagen i rad haha jag e manisk .
sen får de bli en liten paus . : ) men inte bränt mig iaf , konstigt nog . börjar få lite färg nu men mer ska det bli .

har inte mkt mer att skriva nu eftersom dagen knappt börjat ..
ska iaf få tillbaka min dator på onsdag om jag sköter mig o går på alla lektioner tills dess . blir ju bara i morgon,
på måndag o onsdag eftersom vi har lov på tisdag . gött . längtat efter den haha .

skriver mer sen om jag pallar . ha de haaaaj  !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0