Onsdag igen ..

Vaknade i morse , inte alls på humör . ont i halsen o mår allmänt dåligt.
Kanske en förkylning på väg ?!

Iaf ringde till skolan o sjukanmälde mig, sen somna om igen.
Vaknade runt ett , gjorde frulle o så ..

Ska hoppa in i duschen nu sen gå till sophie..
Ska plugga lite så man får undan lite stuffs, kan behövas..
Ska slinga hennes hår också, hon var o köpte blond slingfärg innan.
Min lilla blooondiie hahaha ..
Ska gosa lite me Pimbiiis också :)

Senare ikväll vet jag inte va som händer .. ska plugga mestadels idag iaf.
Kanske går ut en liten runda sen , skönt o röra på sig..

har inte mkt mer att skriva nu ..
duschen kallar .. uppdaterar kanske sen ..
ciaaooo ..

                                                           Fiii   &   Simbiiiis : )      


Uppdatering ...

Va hemma lite sen gick me mamma o handla grönsaker o köttfärs.
Sen vidare till fii .. suttit där o snackat lite o sånt shit .
soft faktiskt .. inte varit så mkt nu på senaste .. får bli ändring : )
Satt vid våra datorer o chilla . slingade hennes hår också , blev fint ..

Tjaffsa med Sara innan också .. skitjobbigt . det är alltid nått ..
så himla trött på allt skit nu . pissar på allt jag pallar inte bry mig mer .. men men ..

När jag kom hem åt jag en taco : ) mums o nu ligger jag bara i sängen o degar ..

Annars idag har jag inte gjort så mkt .. bara tagit det lugnt hela dagen ..
skönt som fan faktiskt .. i morgon är det skola som gäller . ska göra nationella i engelska.
suck , får se hur det går .. Annars i morgon ska jag kanske gå en runda me ztinis o maddson..
skönt o gå faktiskt .. men men , ska sova snart ..
ska försöka skriva lite här varje dag .. : )
slänger in bilder på fii . o en på pimbiiis : ) dunbollen . muhaa .

 Fii med färg :P                     Siimbiiis :)   

Kommentarer
Postat av: SophieOltner.blogg.se

Ameeen vilke bajs bild haha

2008-04-16 @ 16:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0