Ont i halsen & promenix . .

Jaou , vaknade idag tjugo över sju typ. helt slut i mitt huvud.
Iaf upp o så .. fixa till mig lite sen traska iväg till skolan..
Skönt att jag börjar få rutin på det nu igen , måste fan sköta detta nu ..
men men , va i skolan o så .. fick sluta tidigare .. wiie go gunnis : P

så kom ztina som bestämt utanför skolan me vibbson : )
o vi gick en liten runda med honom sen hämta hon paco när hon lämna av vibbe.
så gick en runda till :) gick sen till wrangelskan o vänta på jossan för vi skulle ju gå o sola.
in o sola , gött som fan var det . riktigt skönt o bara ligga o slappna av o känna värmen. aah , tycker vi om :P

efter det gick jag hem, tog de lugnt lite o så . snacka lite med samme i telefon o lite sånt mojs.
så vi bestämde att vi skulle träffas o plugga senare ..

va hemma bara o sortera alla mina papper från skolan , fyfan vilken hög hahah ..

så ringde ztinis o fråga om jag ville komma ner o ta en cigg så de gjorde jag , madde var också med
o paco o wezley : ) så vi gick till dagiset vid mig så dom fick springa av sig lite medans vi satt o snacka
o tog de lugnt . haha som dom sprang . helt otroligt .. dom va på g idag , o dom jaga hela tiden varandra för
det va nån jävla pinne dom hade hahah .. roligt o se på ..

sen skulle jag träffa samme som sagt så vi gick utanför mig o jag sprang upp o hämta en flaska med
vatten o två skålar så dom fick i sig lite vatten , behövdes efter allt det som sprang o härja . haha ..

så kom samme o vi gick upp o skulle sätta igång me pluggandet, blev inte så mkt gjort men vafan . haha .
försöka går ju . så nu blev jag nästan precis färdig med det jag skulle göra .. skönt .
ligger så mkt back nu så får fan ta mig i kragen.. nu e de ordning o reda .

samme gick för ett bra tag sen, sen plugga jag bara o så.
känner mig trött som fan o helt död så ska lägga mig nu..
skola i morgon .. sov gott sverige.. heeeej !!
Lägger in några bilder på vovvarna : )

        Wezly -->           Paco -->          Bröderna bus ; )       

Kommentarer
Postat av: ztina

miina fiina bebiisar <3

2008-09-13 @ 18:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0