Promenad :)

Jaou , det är väl bra med mig
har varit en soft dag idag faktiskt ..

vaknade av att hemtelefonen ringde .. snacka och sånt shit ..
sen ringde samme o fråga om jag va vaken, jag bara : eeh , jaa , jag tror det .. haha
så jag gick upp och så . sen kom hon . så gjorde jag toast och vi gick ner och röka ..
snacka lite och så bestämde vi att vi skulle gå och sola och sen gå en runda med romel : )

så vi gick ifrån mig mot solariumet, men där va tid o vi hade inte lust att vänta haha ..
så vi gick till samme i stället o hämtade hunden , sen till samme hon skulle byta till sin väst ..
sen gick vi till roro .. sen till hundrastgården o släppte han . som han busade  :) haha .
sen vidare ner mot granet och bakom där uppåt mot borstahusen och cement o där ..
sen runt om vid andra sidan förbi drottningen och springaren o där. ner emot västervång och ner
emot larvi sen mot mig o sen hem mot sammes pappa. så blev en liten runda , skit skönt faktiskt.
var riktigt härligt , skit varmt helt perfekt o de blåste knappt .. underbart : )

sen skulle vi gå till sammes mamma hon skulle duscha en snabbis och äta ..
allting tog skit lång tid. iaf. åt och lite så . sen bestämde vi oss för att vi inte ens palla gå o sola . hahah
å vi gick mot mig vi skulle softa här o lite så .. träffade sara på vägen också o tog en cigg utanför gunilla.
snacka lite o så .. sen hem mot mig, upp först snabbt på toa o så. sen ner o tog en cigg o snacka på min gård.
sen upp lite o spela kort o snacka haha .. sen skulle hon gå .. så följde henne ner o tog en cigg ..

nu e dan här, va nere o öppna för han för en halvtimme sen , så han tittar tv o jag ligger här o skriver blogg..
har inte mkt mer att säga faktiskt ..

ska bara ta de lugnt nu o softa ..
känner att blåsan börjar trycka på.så ska springa in på toa så snart jag blir klar här :P
men men , slänger in bilder från innan , blev inte så många men vafan , tanken som räknas eller hur ; 
                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0