Saturday !

Jaou , gårdagen var trevlig, blev lite sent med spriten men vafan de funka ju endå .
Tog massa bilder på mobilen också tror jag , fast blev nog inte så bra för de va rätt mörkt.
Hade iaf skit kul . muhaa . var rätt så mkt på lyset också vad jag kommer ihåg.
Vi var några stycken , Jag , Emelie , Efi , Samme , Madde , Ztina , Mikka , Jossan , Efis kompis från malmö
och nån Enes ..  Var trevligt : )

Stack därifrån vid kvart över 12 ( ovanligt tidigt ) o skulle träffa Dan vid krysset.
Kom ut o han satt i bilen så hans pappa körde oss hem till mig : )
Rökte en cigg sen gick vi upp , pratade lite o sånt . Muhaa ; )
Sen somna vi , vet inte vilken tid men ..

Vaknade i morse 10 i 7 . så var Dan redan vaken : O
Han fråga hur mkt klockan var o jag svara sen somna vi bägge igen : )
Vaknade igen vid halv 11. Låg o prata o gosa lite.
bara tog det lugnt o låg i sängen o sega .. skönt ..

Hans pappa kom o hämtade honom vid 20 över 1 .
Synd om hans pappa endå för jag hade glömt ställa om min lilla väckarklocka.
Så den var en timme tidigare . o Dan hade bett sin pappa komma kl 1.
så sa min pappa kl e 20 över 1 , vi bara oj . sen ringde Dans pappa o sen kom han o hämtade han.
Synd för han skulle börja jobba halv 2 . så han kom nog försent :(

Iaf , gick ner o röka när han åkte . sen upp o gjorde frulle .
la mig i sängen med alla jag behöver o satte mig vid datan , ligger fortfarande här haha ..
Orkar inte resa mig .. Ont i huvudet också , börjat få huvudvärk rätt ofta nuförtiden , fattar inte varför ..
Kanske synen som måste kollas igen. Kanske fel styrka på linserna .. men men ..

Annars idag vet jag inte vad som händer .. Ska iaf bara ta det lugnt .
Skulle kanske träffa Dan igen sen .. Får se hur det blir ..
Såfall ska vi titta på film o bara ta de lugnt o så . mysigt .

Men men , har inte mkt mer att skriva nu .
Kommer kanske med en uppdatering sen ..
Ha en trevlig lördag allesammans !
Ciaoooo !!

Måste slänga in denna bilden hahah .. 

                                                                            image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0