snart heeelg .

vaknade halv 8 , som vanligt haha .
upp o så fixa o vandra iväg till skolan ..
kom inte på första lektionen för va helt seg o palla ej stressa..

kom till skolan , va där o så ..
satt på maddes uteservering på lunchrasten , softiish : P
haha .. sen efter skolan gick jag till apoteket, sen med sara på guldfynd .

sen hem till sara hon skulle lämna väska o så .
o sen mot mig så jag kunde lämna av mina saker ..
sen mooot alex . :P hämta mitt lilla hjärtegull. så sööööt så .

sen ner mot stan , sara skulle fixa nåt . sen träffa ztinis o sen
tog en cigg me jonez :P längesen , han e rolig han haha :)
sen gick ztina o mötte jossan o sen gick vi till hundrastgården..
så fick paco o zita springa av sig lite .. hon ska alltid springa ner vid vattnet.
står o gapar som en idiot men hon lyssnar ju med gumpen : /
men men .. haha ..

sen gick jag o sara o lämna henne , sen gick mot ga skulle snacka lite me dan.
gick sen hemåt . sara mot sig o jag upp till mig .
bara softat nu sen jag kom hem , dan skulle komma vid 8 får se hur de blir :P
kanske skulle kolla på nån film . hahha .. jaou jaou ..

ska ta nått o äta nu , hungrig som fan .
skriver kanske mer sen.
glömde ta bilder idag så kommer inte in några :P
hahha . ciiiiaaaooooooo !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0