Söndag .

Idag fyller min pappi år : )
50 . det är fan inte lite haha .
så var precis lite folk här o så .
GRATTIS PAPPA . älskar dig ! <3

Usch är så fruktansvärt trött idag .
tror det beror på pencilinen.
men men , kan ju va vädret också.
ska vila lite nu sen in o duscha sen vänta på fii.
hon ska komma o platta sitt hår o lämna min jacka som
jag ska ha ida : ) saknat skinnjackan lite . muhaaa

sen ska jag promenera bort till emelie o efi .
hon ska iofs möta mig med lilla Cessie  : )
så ska väl sitta där o snacka lite o så . nice

ikväll ska jag skriva av ett arbete till datan så det blir "datorskrivet" om
man säger så : ) ska väl gå bra . hahah men tråkigt som fan..

Jaou vet inte vad mer jag ska skriva ..  uppdaterar kanske sen .

ciaoooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0