Sundaay !!!

Vaknade i morse med min banana : P
låg o snacka o drog oss rätt länge ..
sen ut o tog morgonbloset o så .
in o gjorde frulle o käka . yuuum . haha
sen låg vi bara o snacka o kolla runt lite på datan ..
hans pappa kom o hämtade han runt 2.

så då började jag städa mitt rum o sätta igång tvätt .
blev klar nån gång vid 5 , fast hade 2 maskiner kvar så mamma
fixa det : P haha .

gick  o mötte samme , blev lite sen så hon hann ända till gamla videomix :P
sen gick vi mot stan . skulle in på olivers o köpa årets första MILKSHAKE ! : D
yummie , fan va gött asså . haha . kunde knappt bli bättre : P

när vi väl varit där så gick vi neråt mot alex . skulle hämta mitt lilla gull .
så vi gick o hämtade henne sen gick vi neråt mot mig , för där var resten av gänget ; )
Jossan , Madde , Ztina o Mikka .. o så kom ju jag o Samme ..
paco o wezly var också där : P hahah .. o lilla Zita bääbis : D
va där o så . . hundarna sprang o lekte .. wezly hoppa över staketet flera gånger : O
helgalen förfan .. haha han va helt flipp .. crazy dog : P
zita o paco bara titta . inte en chans dom kom över ju : ) ( som tur är )
Jaouuu , så vi satt där o softa o så . sen skulle vi börja röra på oss ..
var egentligen tänkt jag skulle gå vid borstahusen o cement o runt om hela där men
vafan , kunde lika bra gå dit med dom andra så fick zita också busa av sig lite  : )
Får ta den rundan nästa gång ; )

Iaf , kopplade vovvarna o så . sen gick vi mot ted , för ztina skulle upp o lämna paco.
sen gick vi mot alex , jag o madde skulle lämna zita o wezly.
väl där gick ztina o madde upp med dom , o jag, jossan o samme vänta där nere .
ringde då till dan banan o fråga om vi skulle ta en cigg , för resten av gänget skulle ner mot stan
o jag va den enda som skulle mitt håll om man säger så ..
så han sa att han kunde följa mig hem : ) snuttigt . hah

gick utanför hans farmor , så kom han ut o vi gick : )
pratade mkt på vägen , skönt ..
sen var vi här uppe lite o pratade lite mer o så .. bara tog de lugnt ,
o hans pappa kom o hämtade dan för en halvtimme sen nu ..

Soft dag idag faktiskt ..
skönt att komma ut lite , varit inne igår ju o inte haft tid att gå..
o i morgon har jag nog inte heller tid .. på tisdag kanske det blir borstahusen-rundan : P
men men , ska dricka mitt te nu som jag nyss gjort . o sen blir det sängen .
rätt trött faktiskt och skola i morgon ju , men kort dag så de är lugnt ..
natti natti ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0