Thursdaay

Torsdag idag ja , det innebär bara en sak . Fredag i morgon , hahah woohooo

Idag vaknade jag sent , snabba mig o gjorde ve mig inför skolan .
tralla sedan dit . pratade lite med catta , min mentor o så .
fick min data igen : ) skitglad , ska aldrig lämna ifrån mig den igen hahah
men men , tjaffsa lite med sara innan också .. haha men de löste sig .
mupphue e hon , till max : P

iaf va i skolan , gick hem till maddson på middagsrasten , sen tillbaka till skolan ,
hade håla . så fick sitta o lulla med datan lite . muhaa

sen lektion sen slutade jag . så gick hem o åt lite o så .
sen gick till fii så nu e jag här .

annars idag vet jag inte vad som händer , ska kanske träffa dan men får se ..
han säger det så ofta men skiter lika ofta i det . hah så får se ..

skriver kanske mer sen . ciaaooo !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0