Tidag / Valborg !

Kunde inte skriva igår eftersom jag inte sov hemma , så jag skriver lite kort nu om gårdagen.
Vaknade o gick till skolan , slutade rätt tidigt .
satte mig sen på maddes med Fii o sen kom ztina .
softade i solen o bara götta oss .. sen kom adis o hämta fii . o ztinis skulle till polisen
så vi hade följe upp .. o jag skulle till samme o fika . blev som sagt så . satt på hennes gård
o snacka o sånt . sen hade vi följe upp . hon skulle gå o hämta teddy o vi gick en runda med honom .
träffa madde o tog en cigg o lite så ..

sen träffa jag dan , o vi hängde med samme till lizzes place : P
softa lite o så . sen gick vi hem till mig , sen stack han vid 9 ....
sen kom samme nedanför me teddy booooy o så fråga hon om jag ville sova där .
så upp o packa o tog nått snabbt o äta .. sen gick vi dit ..

inte mkt mer som hände : P slänger in nån bild .. 

           




Wiihooo , idag är det valborg , solen skiner då & då. fast det blåser lite men vafan , det får man ta ; )
Jaou , sov i Lizettes lägenhet inatt med Samme & Teddyboooy .
För Lizze var iväg me Stoffe på långtradar-tur : P
va där o så . satt o snacka lite skit o gosa me teddy ..
vaknade vid 9 , samme sa att kl var 11 haha så titta jag sen så såg jag , fuling : P
iaf . satt o sega , jag va skiiiiit trött haha .. sen bestämde vi oss för att gå .
skulle möta ztinis också hon skulle ha en sak..
så vi gick till rastgården med teddy . han sprang runt men blev trött ganska snabbt.
han sprang ner till vattnet . hahah o han gick i . o simmade : O Hahahah .
jag o samme kalla på han hela tiden men tro fan att han lyssnade : P den jääävelen : D

Iaf, knalla därifrån , samme skulle lämna över den blöta teddy till lizze , o sen hemåt.
och jag o ztinis gick till ted hon skulle hämta vibbe , sen följde hon mig hem med han : ) gammelfarfar.

nu är jag bara hemma , åt nyss frulle . o ska bara ta det lugnt inför kvällen ; )
hoppas på en trevlig kväll med mkt dricka o många goa skratt .
får se : ) skriver kanske mer ikväll. annars i morgon . ha en bra dag.  Ciiaoooo !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0