Torsdag!

Vaknade i morse när alarmet ringde, helt död . tryckte på snooze några gånger haha
iaf fii ringde o fick upp mig vid halv 8 typ. wiie . ner o röka snabbt sen upp o sminka mig o platta håret.
Fii kom nedanför o vi hade följe till skolan , mötte upp natta också vid posten.
 
Vatt i skolan hela dagen. Känns faktiskt bra. skönt att jag börjat sköta mig o så.
känns som jag kommit in i en bra cirkel nu , att gå till skolan : )
Hade utvecklingssamtal idag också, det gick väl okej. mkt mkt frånvaro men på senaste
har jag börjat komma på lektionerna o så . så det ska bli ändring..

Efter skolan gick jag hem , mötte fii utanför skolan också. så vi hade följe.
Gick hem o hon gick rakt vidare till Adis o jag hemmåt.
Gjorde en taco , sen skrev fii att hon va på väg. så tog jag en till o fii tog också en.
Så nu softar vi i min säng , hon bombar adis med sms o jag sitter här o skriver haha :P

Satt i stan innan på lunchen o titta på folk , haha faktiskt roligt ibland vad man kan se ..
såg en fransk bulldog också. faaaan va sööööt : ) vill haa ..

Ska kanske gå o sola sen , sugen som fan , de e skitgött .. får se hur de blir.

Slänger in några bilder ..
kommer med uppdatering sen ikväll..
Ciiaaaaoooo !!

                                                                                              Är vi inte söötaa : )
Fii & Jag i stan : )      Fii & Jag när vi softar :P    



Uppdatering.

Va som skrivet me fii :P
sen drog hon , hon skulle träffa jebote adis . muhaa
så jag blev lämnad kvar ensam som vanligt :(

samme kom förbi o hämta den pluppen till solariumet.
sen kom hon o lämna den igen när hon solat .
så va hon här ett tag o vi satt o snacka o sånt, alltid nice..

sen när hon skulle gå så skulle jag gå o möta sara vid posten för vi skulle gå o sola.
så vi hade följe me samme till centrum köp typ . snacka lite o tog en cigg.. sen cykla hon hem o
vi gick in o sola .. gött som fan , fast bränns lite nu i huden .. kanske för jag sola igår också..
men men , sen gick jag o mötte dan , snacka lite o så .. fuckt up men vafan ..

nu sitter jag i sängen o så .. tar de lugnt , ska ut o ta en smygis på ballan .. pallr inte gå ner..
får göra de snabbt så ingen kommer hem hahah .. (A)
 ska sitta o lulla lite till sen kallar sängen , nannig faktiskt o denna dag har inte varit den bästa..
godnatt .. ciiaoooo
                                                                          Fii & Tzeeez , G - unit hahah
                             Jag & Fii på ballan .. Haha hon kommer döda mig när hon ser dessa (A) Love you huun (L)
                                                         


Kommentarer
Postat av: Samantha

Hahaha, ja det kommer hon :P

2008-04-18 @ 16:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0