Woohooooo ..

Idag är det tisdag o jag är ledig från skolan . kan inte bli bättre , eller ? : P
iaf , vakna av att fii snacka me natta kommer inte igåf vilken tid de va .
alice har fått vattenkoppor : ( stackare .
somna om igen .
vakna vid 12 ungefär av att fii snacka nått skit .
haha sen tänkte jag lika bra o gå upp . får endå ingen ro . hahahah

ut o tog en cigga , tog kaffe o knäckemacka me makrill (dan is a fish) hahah
sen skulle fii gå hem , snacka me sin mamma, duscha o fixa sig o så .
jag ska också hoppa in i duschen snart . när jag pallar resa mig : )

Sen ska vi nog gå till madde o compani . haha
senare ska jag nog träffa dan , om han nu kommer får vi se .
min gulleplutt fast du inte är min , men tiden rinner snart ut . så får se .

annars vetefan , hahahah . har typ inget o skriva så slutar nu .

skriver kanske mer sen . ciaaaaoooo !

uppdatering .

träffade fii , gick till bitte , bara hon hemma alla andra var iväg någon annanstans .
satt där i tio min kanske sen kom adis o hämta oss . jag o fii snabbt inom på city gross sen vidare hem till adis.
där hon gjorde mat o dom åt . sen skulle dom nånstans o jag gick o träffa sara eftersom dan dissa som vanligt.
träffade henne utanför gunilla så hjälpte henne upp me påsar o så . sen börja jag laga mat o så.
tacoooos : D smarrigt blev det som fan .. muhaa .
så krängde som fan , blev mätt som in i .
sen satt o lulla på internet lite o titta grannfejden . haha .
sen gick o träffa sophie o adis utanför roro , skulle ju handla cigg . sen körde dom mig hem o dom skulle hem.

nu har jag precis skrivit klart mitt arbete . så är det ur världen, men har så mkt mer jag måste ta igen.
fixar sig . ska få tillbaka min bärbara från skolan i morgon också :D ah gött som faan .
snacka om att jag saknat den haha ..
men men . har huvudvärk som fan o är rätt besviken på dan också . men vad hade jag att vänta ?!

ska sova nu , skola i morgon. natti natti era ugglor .
sleep tight .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0