yeaah

Fii sov här . o jag vakna kl 6 av alarmet på mobilen men jag stängde
bara av de o somna om haha .. sen vakna vi bägge vid 8, vi bara oooh shiit .
upp o ut o röka . sen in o fixa o dona o sånt .. haha .. men men , kom till skolan
halv 10 . bättre sent än aldrig ; ) börja 20 i 10 så hann till andra lektionen : )

va i skolan o så .. rätt soft dag endå . sluta 10 över 1 men fick gå tidigare för gunnemaan : )
så gick upp till ztinis mormor , softa lite medans hon fixa sig o sen hade vi följe uppåt.

kom hem , tog de lugnt lite . skulle ju va o kolla ögonen kl 4.
så ner i stan, träffa samme också, hon skulle låna pluppen till solariumet.
sen in där o så . beställde nya .

ringde maddson o stack hem till hon lite . skulle vänta på att hon vakna till liv så vi
kunde gå o hämta vovvsingarna :)
träffa emelie i teaterparken också me cessie : )
hon följde med o hämta wezly o zita . sen när vi va på väg upp igen så gick hon hem
o jag o madde mötte ztina o paco . gick sen till dagiset så dom fick busa .
o det kan man ju säga att dom gjorde : P haha fullt ös .
sen kom jossan ner o vi bestämde oss för att röra på oss.
jossan skulle handla mat på sibylla o sen gick vi förbi mig så jag sprang upp o hämta
2 stycken 2 liters flaskor med vatten o en skål . o en fotboll som blev lite massakerad : P

sen gick vi till dagiset vid mig typ . så lekte dom där också . o vi satt o softa o snacka gojja : )
trevligt . har varit härligt väder idag också , blåst lite mkt bara .  men annars hur gött som helst.

gick därifrån o jossan sprang upp med paco. sen skulle madde , ztina o jossan gå till madde.
o jag svängde upp vid wrangelskan för jag skulle gå o lämna lilla zita . snuffan .

gick o lämna hon sen hem igen , åt lite . smask : )
sen nu har jag bara tagit det lugnt .
funderar på att sova snart . är helt slut..

varit ute o gått mkt nu dessa dagarna när det har varit soligt .
fan va härligt det är . man blir så pigg o glad när solen strålar .
o man känner sig så frisk när man är ute så mkt . underbart !

iaf . ska lulla lite till o sen krypa ner ..
gäääääääsp ..  lägger in några bilder från innan haha ..
sov gott .  ciaaooo ! o ni som läser . komentera gärna : )

I skolan                           Jag & Sara : )                                Fiiiiii : )                                  Natta : )
                                                                              
Ute -->                            Jag : P                               Jossan & Ztiniz : )                            Maddson : )
                                                                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0