Fredag idag : )

Vaknade med min snuttis i morse . Låg o pratade o mös lite .
Sen kom hans pappa o hämtade honom runt 3 .
Jag pilla lite med datorn sen åkte jag och pappi till center syd för han skulle köpa en ny stereo :)
Och jag fick ett par stövlar  och några cider :D och vi köpte ett paraply också :D haha . pappa <3

Sen kom vi hem och jag slöa lite och impregnera mina stövlar : )
sen in och duschade och åt lite . sen körde pappa mig till madde .
varit där o softat o så .. helt okej ..

Detta är första dagen som jag och dan inte varit med varandra , känns lite tomt .
Saknar min snuuuuutteee .. Han är på fest i saxtorp för hans kompis fyller år
och han har inte druckigt något alls :D Han är duktig haha ..
Nu väntar jag på att dom andra ska hem så han får skjuts och sen ska jag krama ihjäl han :D

Är så glaaaad nu , jag älskar dig dan och jag vill aldrig vara utan dig ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0