Lördag med massa skojj framför mig :)

Jag tror inte jag kunde varit lyckligare nu alltså . Allt är precis så som jag vill ha det och
ingenting kan stoppa det nu. Underbart med andra ord :D

Vaknade för ett tag sen , låg och drog mig med snutte sen gick vi ner för att ta morgonblosset
och han fick hoppa in i duschen. Nu har pappa och min älskling precis åkt :)

Jag är så glad idag så jag vet inte hur jag ska kunna beskriva det .. Otroligt .
Massa glädjekänslor snurrar omkring inom mig och att är helt enkelt .. perfekt !

Har bokat tid för manikyr kl, 14:00. Så ska bygga på mina naglar som jag längtat så länge efter. yeey .

I torsdags var jag, pappa och samantha på ikea , samme gick på väla när vi gick på ikea :P
Hittade massa fina saker till mitt rum så det blir levererat på tisdag mellan 10:00 - 14:00 ! Wondebaar :P

Så när jag kommer hem från skolan så är allt redan här :D

Åter till idag . Nu ska jag ut i köket och hälla upp en kopp kaffe och göra lite nyttig frulle
med allbrain och fil och lite sådant smått och gått :)

Senare idag har jag ingen aning om vad som händer faktiskt .
Dan frågade mig igår om jag ville åka ut till saxtorp idag , såfall är det bara jag o älsk , och danne & anna.
Skulle grilla och kolla på film och så om jag inte minns fel .
Så får se vad man hinner med :) ska träffa mamma lite senare också och prata lite ..

Skriver kanske mer sen om min underbara dag :D ha en bra dag , för det ska jag . ciiaooo !

Kommentarer
Postat av: ida

hejsan



sorry att jag inte hört av mig tidigare, inte sett ditt inlägg efter som den bloggen inte är den jag använder numera =)



jag hjälper dig gärna med bloggen.. adda mig på magnuse[email protected] så kan vi prata vidare



Ida, www.pimpmyhome.blogg.se

2008-08-31 @ 16:15:23
URL: http://pimpmyhome.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0