Måndag: Skola och målning :)

Upp i morse , rätt seg var jag , duscha o sånt , men hann i tid :)
Hade kort skoldag idag så det var helt okej.

Efter skolan gick jag en runda i stan snabbt , skulle in och boka tid på By Me för att
bygga på mina naglar som jag velat göra såå länge , fransk manikyr :)
Också för en speciell anledning men det skriver jag inte nu hihi.

När jag varit runt i stan så träffade jag Sara, och Madde & Bitte gick hem.
Så köpte Sara en mjukglass medans vi väntade på Fii, sen gick jag & Sara inom Sara för hon
skulle byta kläder eftersom vi skulle måla på mitt rum XD haha

Vi kom hem här sen kom Fii, vi tog ut resterande saker som skulle ut och sen kom pappa
och då körde vi till jem&fix och köpte en färg och roller , sen vidare till öb och köpte en annan färg :P

Kom hem och då började vi måla :D haha , det gick faktiskt bra , men i början såg det fuckt up ut :P
Haha men när vi måla andra gången blev det bra :)

Sen städa upp lite och så , och sen gick Fii hem och jag hoppa in i duschen och Sara gick också hem
för att duscha. Sen träffades vi och gick till sibylla och fläska .. haha ..

Efter det vidare hem till Jimmy och Sara och satt där och softa lite med dem .
Sen hade jag följe hem med micke o dan för dan skulle upp o hämta sina nycklar.

När dom gått passade jag på att måla det sista vid listerna och lite sånt :)

Och nu har jag precis bäddat i soffan eftersom det enda som är i mitt rum nu är datorbordet och tvn :P
Sängarna står på högkant i hallen haha .. men det fixar jag i morgon ..

Segt att vi går ända till 4 i morgon , men vad ska man göra .. =/

Det var väl allt jag hade att skriva , haft en rolig dag idag :)

Tack för hjälpen Fii och Sara :) <3

Och tack pappa för färgen och allt , älskar dig :)

Love u Dan!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Jag är en ääkkkta målare :D:D hahaaha

2008-08-26 @ 12:23:20
Postat av: Ztinis, som ringer o väcker dej mitt i natten haha

vilken färg ?

2008-08-27 @ 17:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0