Måndag :)

Jag vaknade runt halv 12 och då sov fortfarande min babooon :)
Så jag satte mig här och lulla runt lite . Sen började jag väcka Dan lite grann vid 12.
Men han bara bulla in sitt huvud och somnade igen :P haha

Nu är vi bägge vakna och var nyss nere och rökte en cigg , nu ska vi äta lite frukost
och sen hoppa in i duschen. Är rätt så fint väder idag så vi ska nog gå ut en runda :)

Senare idag vet jag inte vad som händer , vi ska nog träffa Madde och dem lite .              

Och ikväll ska vi väl bara ta det lugnt , för i morgon ska vi till center syd var det tänkt ,
ska se om jag hittar något fint och sen lite andra saker som jag inte skriver här :)

Och på onsdag ska vi in en tripp till helsingborg och gå runt lite och äta en bit mat , mer skriver jag inte ; )

Nu väntar frullen , ha en bra dag . Skriver kanske mer sen , Ciaaoooo !

Love U Baby!
Baby & jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0