<3

Har inte skrivit på ett tag nu men jag ska faktiskt ta tag i de t nu och börja skriva :)

Idag har jag inte gjort alltför mkt , varit hemma mest med min snutte .
Var nere i stan en vända innan också , gick och tittade lite och sen gick in på rhodos och köpte
med oss vars en kebabrulle hem :) smaskigt !
Sen har vi bara varit hemma sen dess . Spelat och nördat oss lite :)



Har varit med min älskling nu i snart tre veckor varje dag , på lördag blir det tre veckor .
Känns wonderful och dagarna går så snabbt nu , när man är lycklig :P

Vi har pratat igenom en heeel del nu och jag tror att detta kommer bli bra :)
Jag älskar dig Dan och jag vet att du älskar mig också !
Jag hoppas att vi alltid kommer vara tillsammans och jag är så glad över att vi är med varandra igen.
Vi har haft det jätte trevligt tsm dessa dagar och jag vet att det blir många fler.
Du är mitt hjärta och vi ska aldrig göra något för att såra varandra igen .

JAG FUCKING ÄLSKAR DIG !

Du är vackraste jag vet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0