Skolstart och grillning!

Japp , i dag var första dagen i skolan för denna termin, varit skönt med sommarlov
men kändes som att det var alldeles för kort och som jag inte hunnit med så mkt.

Men endå har det hänt en del saker. Mamma har flyttat ut,
jag och min älskling har blivit tillsammans igen och
kommit fram till en del saker,
har avlivat min älskade Puff
och har äntligen börjat komma igång med att fixa i ordning på mitt rum..
Sakerna är inte skrivna i ordning men vad fan .

Skolstarten var inte mkt för världen , var där i en timma ungefär.
Upprop och fick lite papper o dylikt, sen fick vi gå. Börjar i morgon halv 9 i vanlig ordning och det känns väl
endå helt okej. Ska ta tag i skolan nu för det måste jag verkligen.
Ska tänka främst på mig själv och vad som är bäst för mig.

Innan idag var det grillning i farmors koloni, mkt gott och trevligt :)
Flintastek, korv, majskolvar, vitlöksbröd, potatissallad och grönsallad.
Äta kan man :P haha. Tack för trevligt umgänge och god mat <3

Efter det kom vi hem, pratade lite med dan och sen gick han.
Han ska till upprop för hans klass i morgon så han ville sova hos sin farmor.
Men vi ses i morgon endån så det är inte hela världen.

Känns som om jag har jävligt mkt brist på energi för tillfället, ingen kreativitet eller engagemang till något.
Men ska bli ändring på det. Ska försöka se saker mer positivt och göra det bästa av det .
Får hoppas på det bästa , önska mig lycka till :)

Ska in o snacka med pappsen lite och sen blir det dags för sängen.
Ska upp någorlunda tidigt i morgon. Sen har jag inga planer för dagen, mer än att jag ska umgås lite
med mitt hjärtegull :)

Sov gott , godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0