Skytte & Grillning :D

Så börjar denna dagen också lida mot sitt slut :)
Men har haft en mkt trevlig dag.

Vaknade vid 11:30 smått panikslagen eftersom vi skulle vara på LPK kl 13:00.
Ner på gården, tog morgon ciggen och sen upp igen för att väcka Dan så vi kunde hoppa in i duschen.
Jag är ju seg som vanligt så kom ut kanske tio i :O slängde på oss mögisar bara, för det är ju inte spec. fint
väder idag om man säger så. haha. Ösregn från och till hela dagen. men iaf, ner till bilen och körde mot LPK.
( Landskrona Pistol Klubb) kom dit lite försenade , och där var rätt mkt folk. Men det var helt okej :)

Inne i stugan så berättade Björn lite säkerhetsregler, och sen vidare in på banan :) MUHAA.
Dom delade ut vapen och så . och efter var det bara att skjuta. skjutledaren ger order om vad som ska göras typ
ladda, eld, eld upphör, check och säkring av magasin och vapen :P haha.

Så vi sköt rätt så mkt, första gången jag sköt och fanimej jag träffa tavlan alla gånger utom kanske 5 :D
Fatta det eller , hahha naturbegåvning eller vadå ; ) dom sa , ärvt det från pappa :D haha ..
Men fan vad kul , man blev helt exhalterad.. Dan sköt också men det gick såklart inte lika bra som naturbegåvningen :P

Haha fan vad jag skryter nu men alltså , lika bra att inse = I FUCKING RUUULE !!! :D

Sen blev det mat , dom hade satt upp ett sånt partytält så vi satt där inne o käka, korv o kassler med potatissallad
och gurka o tomat :) jummie . åt lite och sen blev de kaffe och flätekaka .

Sen fick vi skjuta grovt :D haha fyfan vad handen hoppa när pistolen small av . nästan så man blev lite rädd haha .
efter första skottet titta jag på pappa typ som , vad hände ?! :O haha ..
men sen gick det bra :) sen sköt vi med nån glock eller vad det hette . som handen hoppa . har den på videoklipp men kan inte lägga in den här så får bli bilder :P  har lite foto också som jag tänkt slänga in :)

Men det var skit kul iaf , och så sa dom , nu får du också börja skjuta när du är så duktig , så funderar på det :)
Men det går ju såklart upp och ner som allt annat , man kan inte alltid ligga på topp ;)

En kvinna som pappa också kände sa att hon vunnit över pappa en eller två gånger på 7 år så då va hon lycklig haha,
och om pappa var bra så var hon utom allt hopp hahah .. jaja :P
Var där till 16:30 ungefär :) men det var kallt och fuktigt och det regnade nästintill hela tiden..
Sköt med 4 olika , men de va kul . men tyckte mest om revolvern , för den hoppade inte så mkt :P

Resten av dagen blir bara slappe , jag o pappa ska göra pannkakor senare med grädde och sylt :)
Och min lille banan och jag ska bara gosa inne idag , inget uteväder ..
Slänger in några bilder nu :)

Och tack alla som medverkade för en trevlig dag :)

Love u Pappi :)

Och dan såklart :P hah.

Muhaa :D  När skottet gick av , den flög som fan haha 
Pappa hjälper Dan att sätta i skotten i magasinet :)  Dan skjuter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0