Söndag ..

Jaou , skrev ju att jag skulle bli bättre med bloggen haha , men jag ska ta tag i det nu.
Inte haft så mkt tid och helt enkelt inte tänkt på det .

Kände mig inte så bra igår kväll / natt så tog en ipren innan jag la mig , och så vaknade
jag i morse halv 3 (?) och mådde fortfarande inte bra , hade nog feber , kändes jävligt mkt så iaf och allmänt hängig.

Gick över lite när vi hade ätit :) revbenspjäll o kyckling med potatissallad och vanlig grönsallad , och vitlöksbröd :D
Gottit . Efter det tog jag tag i mitt rum och min toalett , var tvungen att städa , såg ut som ett bombnedslag :O

Iaf , blev klar med det , sen gick jag och min älskling ner till citygross för att handla lite .
Sen hem igen , då skulle Dan till sin farmor och hämta lite saker och jag gick ner o tog en cigg med Samme.
Och sen gick vi utanför Sara och snacka lite där , sen gick Samantha och jag och Sara satt kvar en stund och pratade
lite skit :) promenera sen hemåt och ringde min snutte på vägen sen upp o starta datorn :)

hörde att det visslade efter drygt tio minuter och då var det snuttis som redan var här :) woho , ner och öppnade
och rökte en cigg .

Och nu sitter jag här och ska skriva klart det sista , sen skall vi ner och röka för att sen gå upp och lägga oss .
Min snutt börjar ju skolan i morgon , så det blir till att gå upp tidigt :)

Har hänt vissa saker nu dessa dagar :) men har jag inte tid att skriva om nu , sov gott !  Älskar dig min jellybean <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0