Söndag och slappa :P

Vaknade riktigt sent idag, kl 14:00 .
Ner o röka sen käka pannkakor till frulle :)

Sen gick min baby till sin farmor och hans kompis Danne .
Medans jag var hemma och slet med rummet , städa ur min hylla och pappa hjälpte mig skruva ner den.
Sen upp med den på vinden :P

Dammsuga lite grann o så . ska ta ut resten ikväll förutom sängarna och datorbordet.
Så är det bara att ta sängarna i morgon :)

Skola i morgon också , känns rätt okej väl ..
Efter ska jag och mupp Sara hem om henne sen hem till mig för att sedan åka med
pappi till Jem&Fix och köpa målarfärg , ska måla på rummet YEEEEY :D haha

Så dagen i morgon består väl mest av skola sen måla :)
Hoppas nu bara det blir fint :) men det blir det säkert . muhaaa ..

Ska träffa Samme om ett tag också , sitta och snacka lite girltalk o så :)

Ska äta mat nu , gör kokt falukorv med kokt potatis och café de paris sås :P
Mums , dan gnäller om mat så får se om det är klart snart :)

Ha en bra kväll , adjö !

Jag älskar dig <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0