Tisdag :)

Jaou , ställde klockan igår kväll/natt på halv 11 , men kunde ju ge mig fan på att vi inte skulle palla
gå upp då. Så jag vaknade runt halv 12. Gick upp och fixade mig och Samantha kom också :)

Sen gick Dan hem och jag och Samantha gick ner i stan , fixade ett ärende sen hem till henne snabbt och
sedan vidare ner i stan , köpte 2 linnen på gina och sen tog vi en fika / frulle på maddes.

Efter det rörde vi oss uppåt , Samme skulle på jobb och jag skulle träffa Sara som har kommit tillbaka
från thailand idag :) Fick en liten ask med rökelser och ljus och ett fint armband :D Tack så mkt <3
Satt och snackade lite och så en stund , sen skulle hon in och äta pizza med jimmy och compani och
jag skulle hem för att sen åka till centersyd :)

Kom hem och hann precis gå på toa och byta om snabbt innan Dans pappa kom och skulle hämta oss.
Så gick ner och åkte dit :) Hittade lite av varje , köpte en ny mascara och brunkräm , samt en schal (stavning?)
och en gul sweatshirt som dan tyckte var söt :) Sen palla vi inte gå där mer och jag hittade endå inget mer så vi
åkte hem igen :) Dans pappa släppte av oss utanför mig och sen har vi bara slappat sen dess.

Dan lagade mat till mig innan medans jag satt här och slöa mig :)
Sprödbakad torskfilé med nypotatis och remoulade :D Jummie .

Nu ska jag bara vänta på att madde kommer , hon är på väg hit .
Senare ska jag kanske träffa Sara och ta en cigg och snacka lite skit , annars händer nog inte mkt mer idag.

I morgon ska vi till väla , får se vad som finns där :)

O fii din lilla ko , hoppas du har de kul i stockholm :) Saknar dig snuttan <3

Annars har jag inte mkt mer att dela med mig :P Ha det bra . Ciaoo !

Älskar dig Dan !

Kommentarer
Postat av: Sophie

Du nämde dan 5 ggr HAHAHA ... Ja jag har det bra :)

2008-08-12 @ 21:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0