Annandag Jul :)

Dagen igår började med att jag började städa och hålla igång
och städa överallt, fixade på toaletterna, kastade tomma shampoflaskor
och annat mojs som inte behövdes. Dammsuga hela lägenheten och städade
mitt rum kliniskt rent, känns så skönt att allt är fixat nu, har bara pappas rum och
hans sovrum kvar nu sen är lägenheten tipp topp :) Härligt! Pappa fasar nu när
han läst detta, hahah, vänta bara pappa :D

Efter jag städat och fixat så var jag helt slut så jag hoppa in en snabbdusch,
sen tog på mig och började fixa lite smått. Kvällen blev helt fantastisk,
pappa och roland kom väldigt bra överens, och vi har bestämt att senare fram
till sommaren när det börjar bli varmare så ska vi ta en tripp in till grannlandet Danmark
och gå in på Zoo och lite sånt smått och gott, ska bli riktigt kul :)
Vi åt och drack och skrattade om vartannat, så ja, dagen blev helt underbar,
kunde inte bli bättre :) HÄRLIGT!!

Nu när jag skrivit klart ska jag ut på balkongen och ta en cigg, sen blir det en snabbdusch
för att sen gå ner till Tycho och möta mamma & Lennart.
Ska byta julklappar och lite sådant, blir mat där också. Nice :)

Annars är inget planerat idag, ska träffa Ztina i morgon är det tänkt iaf. Min Ztinis <3

Såg nyss ett bestörande "meddelande", och jag blev faktiskt lite chockad av dess innehåll.
Men.. Man kan väl alltid ana något. Kände det på mig redan..

Nej nu kallar duschen. Hej Svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0