Dagen..

Blev inget väla som planerat, åkte ner till stan och in på banken,
men tog så lång tid och klockan var redan 3 så det blir i morgon
i stället, så åker vi tidigt direkt utan en massa annat som ska fixas.

På vägen hem ringde jag farmor och fråga om dem ville komma på kaffe
och så blev det. Dom gick för ett tag sen och nu sitter jag här.

Ska börja med maten om en stund. Sen blir det väl bara lugnt.
Mår inte riktigt på topp och ont i magen, går väl över :)

Jag är så glad för jag har dig Dan, nu har vi det verkligen så
bra som vi aldrig haft och jag hoppas det håller i sig, när jag är
med dig så behöver jag ingen annan.
Orkar inte med att man är bra vän med någon, och så blir det något klabb,
sen helt plötsligt är det en annan som är den bästa och sen är det nått annat
och då är det någon annan som är bäst osv, osv.
Det är bara hyckleri enligt mig, antingen har man någon bra och ärlig vän,
eller så är jag heldre själv om det bara ska vara sånt trams.
Synd att man alltid ska försöka verka bra osv fast att man egentligen
inte behöver bevisa något. Är en riktig vän för mycket att begära?
Jag börjar undra, men man får väl hoppas..

Och Dan du är den som gör mig lycklig, så länge jag har dig,
så klarar jag mig utmärkt. ÄLSKAR DIG SÅ!


Slänger in en bild på mig och Ztinis, inte världens bästa men endå :)



Cece & Ztinis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0