Gäääsp, godmorgon! Eller god förmiddag?!

Vaknade precis, kunde inte sova längre nu.
Snutte har snott täcket hela natten så nu är jag
lite småsnuvig, gör väl över :)

Idag ska dem andra tre gardinerna upp,
och sen måste jag dra över med dammsugaren..

Blir kanske lite körning också, skrev sms till
pappa precis så får se vad han svarar :)
Såfall får jag ringa Soffan så hon kommer hit..

Ja pratade nyss med pappa, så vi ska ut och köra,
han är hemma halv tre så sticker direkt då.
Skojj skojj, Soffan kunde inte följa med för hon var
med madde o dem nånstans. Så blir själv :)

Kunde inte undgå att se vilket vackert väder vi har :)
Solen riktigt strålar och man blir så pigg och glad :D

Senare när allt är avklarat och jag har tagit en dusch,
är det bestämt att jag ska traska bort till Sara en stund.
Ska ta med mig vars en potatis :)

Sen ikväll är det väl bara lugnt..
Träffa snutt lite :)

Skriver kanske mer sen, nu ska jag ta frulle och snutt ska gå.
Hej svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0