Inte skrivit på ett tag...

Just det, inte haft någon lust att skriva,
men nu är jag igång igen :)

Tänkte börja med att i lördags var vi på kalas
hos min faster & hennes pojkvän,
jag, pappa & Dan.
Jättetrevligt och god mat som vanligt.
Smörgåstårta med lax och räkor. Mums.
Dem hade köpt en ny soffa också som
var megastor minst sagt! Skit skön att sitta i.
Till dessert bjöds det på "äppelmuffinskaka"
var ett recept på äppelmuffins. Men hon hade bakat
det som en stor kaka. Jättegott :D
Tänkte slänga någon bild här därifrån.


Hela gänget, utom jag, Dan & Måns :)   Igen :)   Jag i soffan :)

Dan i jättesoffan :)          Min kusin Måns :)          Oktan, Dan & Diesel :D



Annars i veckan har det varit rätt så lugnt.
Körde med pappa och Sophie i måndags
och tisdags. Skojj skojj :)

Igår åkte jag, pappa och Dan till väla.
Skulle kolla efter lite julklappar samt att jag
skulle kolla efter en dator som jag skulle få i
julklapp :D Och vi hittade en som passa perfekt!

En Compaq, 15,4". Svart med LCD widescreen.
Webbcamera och den är helt enkelt PERFEKT!
Funderade först på att köpa en liten LG 10".
Men en kompis sa att hon kände två som
hade vars en och att man tröttnar snabbt.
Så tänkte jag, om jag endå ska köpa en,
varför inte köpa en större ordentlig?!
Så blev som det blev :D
Fick en datorväska också,
skit bra och den är väldigt smidig!
Tack mamma & pappa för den bästa julklappen ♥ :D
Slänger in nån bild, dom är inte bra alls men men :P
Skitsnygg är den iaf :D

Min dator :D   Min dator :D

Och pappa har också köpt en dator,
en bärbar LG 14,1".
Jättefin :D



Har också julpyntat lite.
En liten gran på mitt rum och en i vardagsrummet!
Och så ljusstakar och jag har en stjärna på mitt rum :)
Annars är det inte så mycket. Orkar inte pynta en massa
när det ska ner snabbare än man tror :P

Min julgran!          Och i mörker, mysigt! :)
Granen i vardagsrummet :)   Igen, den bytar färg som en ufolampa! :)   Tomtemössen framför tv:n :D

Annars idag har jag varit med mamma,
pratat och pratat och sen var vi ute lite också :)
Ska träffas igen på måndag då ska vi ha
pizza och filmkväll :D Mysigt!

Nej nu måste jag göra en knäcke eller något,
inte ätit sen i morse.
Måste bara skriva att jag älskar dig så mycket Dan ♥
Haj haj!

P.s Tack för att ni är världens bästa föräldrar!

Världens bästa pappa ♥     Världens bästa mamma ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0