Juldagen :)

Julafton var fullkomligt underbar, så som jag ville ha den.
Lugn och skön och inte en massa stress och klabb..

Var hemma först och tog det lugnt. Hade lite julmys och
öppnade paket. Sen vid kvart i 5 började vi röra oss mot farmor.

Väl där så blev det julmat och sill och allt annat som hör julen till.
Senare på kvällen var det julklappsutdelning och jag fick en ask med
dusch/badtvål, lotion och handkräm i olivolja :) Samt pengar på mitt
fondkonto och 750 kr av farmor och en trisslott.
Och av Bengt fick jag 200 kr och en trisslott.

Dan fick en ask med duschtvål och lotion och av Bengt 200 kr och en trisslott.
Han blev helt chockad, trodde inte att han skulle få nått. Tji fick han ;)

Av pappa fick jag ett jättesött armband, som var för litet :( så ska se om vi kan
byta det. Får hoppas det. Och så fick jag en silverberlock med en ängel och min
månadsten :) Och så fick jag ju datorn av mamma och pappa också :)

Av mormor och morfar fick jag 300 kr :)

Ska träffa mamma på lördag och byta paket också, mys. :)

Av Dans mamma fick jag ett fat med stenar och doft-värmeljus samt ett
stort runt ljus :)
Och pappa fick lussebullar, pinnkakor och kryddkaka, mycket gott :)

I morgon blir det middag här, Dans pappa och Dan ska komma så ska vi
äta lite julmat och ha lite julmys :) Ska bli skojj. Dan sa jag skulle få något
av honom också. Så får väl se :D

Idag blir det lugnt, ska åka ut till Vadensjö vid 5, så ska köra inom Kvantum
och se om vi hittar någon fin blomma som tack för paketen av Dans mamma :)

I morgon blir det förutom Rolands och Dans besök, tvättdags och så ska vi
göra Janssons frestelse :) Och jag ska städa undan det sista :)

Nu ska jag titta lite på tv sen blir det duschen :)
Ha en trevlig dag / kväll! Hej Svej!

Kommentarer
Postat av: Milla

Tycker du ska ransaka din sk vän Sara. Hon har suttit här och sagt hur värdelös du är, hur du kallat henne tjock osv osv. Och hur dålig kompis du var som visste att emelie var otrogen med jimmy under tiden dom var tillsammans. Även att du bara tog över hennes saker och inte gav någonting tillbaka. Du bara tog och tog sa hon. Sen drog hon upp ditt förhållande med Dan? Tror jag han hette? JAdu ska bara veta jag kan allt om dig som hon har suttit och berättat här hemma för mig och min man. Den här människan är inte klok och inte förrens nu förstår jag hur less man kan bli på henne. Jag har inte kännt Sara länge men det lilla jag sett nu gör mig fundersam. Jag har valt att stänga henne ute ur mitt liv efter hur hon beter sig och obeserverat hur hon snackar om allt och alla. ÄR det inte du, så är det Jimmy, eller hans mamma. Helt sjukt att den här människan alltid ska ha någon att snacka skit om. Jag säger då det. Tänkte bara du skulle veta vilken kompis du har som sitter och smutskastar hela ditt liv inför en främling, dvs mig! Du behöver inte svara. NU VET DU IALF!

2008-12-26 @ 19:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0