Körning och grillade revbensspjäll!

Vaknade av att klockan ringde halv 11.
Gick upp och gjorde en macka med makrill.
Sen väckta jag snutte och sen gick vi,
jag mot körskolan och han mot sin farmor :)

Har blivit mycket bättre med växlingen och starten :)
Körde mycket mer löst nu, runt överallt och körde både
vänster och höger-svängar :)
Är skitkul.. Nu stänger dem på torsdag och öppnar igen
den 7 januari. Så ska fixa ihop pengar på nått vis tills
dess så jag kan köpa nya biljetter.
Nästa gång ska vi köra mot häljarp och lite sådant.
Snart blir det stadskörning ;) Haha. WOHOOOOO!

Ska börja ordentligt med teorin också. Läser hemma och
lite så men ska gå på teorilektionerna också.
Ska tjata på Sophie så hon får tummen ur röven så vi
kan gå dit :)

Efter jag kört gick jag hem till mamma.
Sen gick vi till hennes "gamla" lägenhet,
och på vägen träffa jag min kusin, så hon hängde med :)

Sen promenerade jag hem och nu har jag precis ätit.
Pappa hade köpt grillade revbensspjäll och kyckling,
potatisgratäng och potatissallad. SMASKIGT!

Skulle putsa fönsterna men det kan vi inte för det har redan
blivit mörkt :/ Störigt, men pappa börjar med det i morgon när
han kommer hem så hjälper jag till när jag kommer hem :)

Blir förmodligen fika med Madde i morgon, pratade med henne
nyss. Blev också bjuden på "födelsedagsfest" på lördag.
Ska bli skojj. Så ska nog dit, kl 4 börja det, så går nog dit
lite innan förmodligen :)

Annars är det väl inget speciellt som hänt..
Nej nu ska vi sätta upp gardinerna. Så är det gjort iaf.
Städa och putsa fönster gör vi i morgon :)

Skriver kanske mer ikväll, men tror inte det :P
Hej Svej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0