Söndag!

Idag är det lsöndag, känns lite i huvudet och framför allt magen
att det blev rätt så rejält med supande för min del igår :P

Igår så skulle jag ju som sagt träffa mamma, så traska ner till
stan och träffade dem på tycho först. Tog en cider och snacka lite.
Sen gick vi upp till mamma & Lennart, han hade satt igång med mat.
Till förrätt fick vi tomat- och basilikasoppa som man doppade guccilini (?) i.
Gott :) Sen åt vi gryta gjort på oxinnanlår med rödvinssås. Faktiskt gott :)

Drack också lite vin igår. Smakade bättre och bättre, första klunken smakade
som, kom och hjälp mig att dö. haha.

Sen drack vi lite grann till, och sen gick vi ner till tycho igen.
Beställde vodka-redbull, tequila rose, tequila och cider :)
Så blev lite blandat, men mådde fantastiskt bra :)

Jag gick väl därifrån vid kvart över tio nått, och gick ner längs den långa gatan
vid olivers o där. Mötte Madde, Eddie och Ztina vid slottsparken.
ZTINIS, tårarna bara flöda när jag såg henne. Helt sjukt.
Som jag saknat henne, min lilla Ztinis <3

Gick upp till Maddsson en sväng och spela lite Buzz.
Så man skulle svara på frågor och sånt. Gick ju inte alltför bra. haha.
Sen gick jag väl vid halv 2 nått. Lika bra att gå då, annars blir man för slö :)

Idag ska mamma komma och kolla lite saker och prova ett par pumps som jag inte
använder, om dom passar kan hon lika bra ta dem. :)

Och ikväll blir det väldigt lugnt. Snutt ska komma sen också.
Och imorgon förmmiddag ska jag ner till stan och växla in mina cash till
kontot. Sen Kvantum med pappa och därefter Väla med snuttis! :)

Skriver kanske mer ikväll, måste ut och ta en cigg.
Skum känsla det här med att vara "halvbakis",
mår inte dåligt, huvudet är bara inte riktigt med.
Hej Svejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0