Lugn och skön dag!

Dagen har varit som rubriken lyder, lugn och skön!
Vaknade vid 2 nån gång och sen har jag vikit in all
tvätt som jag tvättade igår och sen har jag tagit
en riktigt lång o härlig dusch, filat fötterna och
rakat benen och sånt härligt!

Har haft hårinpackning i håret i cirka en timme och
har nyss sköljt ur det. Så nu är det mjukt och skönt!

Tror att jag ska ta jullov nu,
bara massa trams nästa vecka så då är jag heldre hemma,
så blir det nya tag nästa termin efter jullovet!

Pappa är på julmiddag med jobbet så han är nog
inte hemma förren sent, hoppas han har kul :)

Ska ta ur tvätten som jag tvättat här uppe, det har varit
i torktumlaren så det är nog varmt och torrt nu.
Sen ska jag sätta på en film och gosa med snutte,
vi har det så bra tillsammans nu och vi har mycket
att se fram emot.. Älskar dig så!

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0