Måndag förmiddag!

Jaou, sitter just nu i skolan.
Har lunch men har ingen lust att
gå ner till King Pin, så de får va..

Ska träffa mamma strax, har fler lektioner sen.
Så får väl komma tillbaka då antar jag.. Suck.
Så trött på skolan nu alltså. Vet inte var jag ska bli av.

Idag ska jag vara med mamma, ska titta nån
film och bara ta de lugnt, ikväll ska jag nog träffa
snuttis, min bebis ♥

Har suttit nu och funderat lite i min ensamhet
medans jag pluggat lite, och jag har kommit fram till att,
egentligen ?! Varför ska man försöka kämpa för något
som uppenbarligen inte kommer funka?
Man anstränger sig och försöker, tiden visar ju endå
att inget kan bli som det varit.
Vad ska man göra då?!

Jaja, nog om det nu..
Har kommit fram till att jag ska hålla
saker för mig själv också, lika bra.
Till slut har man kanske inte en enda tanke
kvar som är ens egen? Hmm, jaja.

Nu ska jag skriva lite till, sen ska jag gå ner och
träffa mamma. Ska fixa lite i bloggen sen också tänkte jag.
Jaja . Ha en bra dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0