Morgonkvisten...

Jaou, klockan är lite innan 8 och jag ska strax traska iväg till skolan,
varit hemma nu ett tag och det behövdes verkligen!

Känner att jag dras mot sängen där snutt ligger,
kan tänka mig att det är riktigt varmt och skönt,
men nej, skolan kallar.. tyvärr.
Har precis klätt på mig och sitter i rummet med
ett knäcke och en mugg kaffe.. Gott!

Känner mig lite trött, men det får gå.
Kort dag idag, och sen bara i morgon också.
Måndag ska vi måla och sånt i skolan, får se hur det blir.
Bryr mig inte så mycket men ja, får som sagt se..

Annars idag står det tvätta på scheemat,
Lagom kul, ska baka lussebbullar idag också :)
Och va med mitt hjärta såklart!

Ska nog slå en pling till Samantha också,
se om hon är i skolan och kanske ta en cigg
och snacka lite skit! Nice nice..

Jaou. Nu ska jag packa ner min dator
och strax traska iväg till skolan med mp3n
i högsta hugg! :)

Skriver mer sen, Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0