Natt...

Sitter just nu i mitt rum, har lite levande ljus och har bäddat
med täcket och några filtar i soffan.

Har precis tittat på Arn 2 med snutt, och så satte han precis igång
en annan film, och jag satte mig här. Har kollat runt lite och så
tänkte jag passa på att skriva lite blogg :)

Potatisarna blev jättegoda, och röran likaså :)
Kan snart bli kock ju ;) Haha. Kanske lite att ta i.

Träffade Sara och tog en cigg innan också.
Rätt skönt att vi kan prata igen.
Har inte pratat ut riktigt än men det kommer väl.
För du vet att du är min närmsta vän ♥
Hoppas allt löser sig så det blir bra igen..
Skulle iaf träffas i morgon, efter jag och pappa
fixat med gardinerna och om det eventuellt blir
någon körning. Frågade Sara om hon ville följa
med i såfall, hade varit skojj. Om det nu blir nån
körning vill säga :)
Har också två potatisar över, så tänkte ta med dem
och lite röra till henne i morgon, får se om hon är sugen.
Jimmy skulle tydligen bort så, ja vi får väl se.

Nu ska jag kika vidare på internet och sen blir det
väl sängen i sinom tid :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sophie

Säg till om vi ska köra i morgon tjokis :O haha

2008-12-18 @ 01:12:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0