Natt eller tidig morgon ?!

Ja man kan ju undra, här sitter jag, inte speciellt trött
överhuvudtaget, men får väl dra mig mot sängen snart..

Hann med att köra lite innan :)
Gick inte sådär jättebra idag men
varje gång är en erfarenhet mer.

Traska också bort till Sara vid 6.
Tog med potatis och röra :)
Hon tyckte det var gott, så det var ju kul.
Jag fullkomligt älskar det :P haha..
Tog med lussebulle också :)
Sen bara umgicks vi och tog det lugnt.
Trevligt :) Gick hem vid halv 11 för de skulle
hämta Jimmy.
Skönt att vi kan prata igen och så :)

I morgon ska jag dammsuga och diska undan,
hann inte med det idag. Så får bli i morgon, eller ja idag :P

Kommer förmodligen att sova lääääääänge i morgon..
Skönt det också, men sover alldeles för länge, och har
väldigt väldigt svårt att somna på kvällar, eller ja nätter är
det ju, som sagt, kl är 4 nu och jag är pigg som en mört..

Fick iaf upp gardinerna idag, så nu ser det genast mycket
bättre ut. Ska fixa till helgen en massa också.
Så är allt klart till jul. Tänkte pilla lite med det i morgon också.
Får väl se hur långt jag kommer..

Jaja, nu måste jag gå på toa sen får jag väl försöka sova.
Natti allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0