Snart jul :)

Jaou, nu är det snart jul. Känns rätt så skönt faktiskt,
hoppas att det inte blir en stressig jul.
Känner på mig att det kommer bli rätt lugnt och skönt :)

Jag har alla julklappar klara och inpackade,
tycker det är roligt att packa in. Blir så fint resultat.

Annars har det väl inte hänt så värst mycket.
Snuttis har varit sjuk, feber och ont i halsen,
men börjar bli bättre nu. Han sov hela dagen igår.
Men idag har det varit bättre :)

Jag har klarat mig utan förkylningar och annat, skönt!
Har därimot vänt helt på dygnet. Somnade halv 8 i morse
och vaknade vid 5. Det innebar att jag hade missat min tvättetid.
Irriterande, men.. Sånt som händer.
Ska försöka vända tillbaka, men det kommer nog inte bli det lättaste!

Har packat och fixat lite i vardagsrummet, ska fixa det sista i morgon.
Snuttis ska hjälpa mig :) Härligt..
Ska plocka lite i köket också. Sen får det vara över jul.
Ser iaf mycket bra ut med alla gardinerna uppe. Fin fint!
Skulle kanske träffa Sara lite i morgon också.
Får se hur det blir, måste bli klar med rummet innan jul.
Men hinner nog med en cigg om inget annat :)

Satt i fotbad igår förresten, i en halvtimma ungefär. Skit härligt!
Sen en lång dusch med peeling, body scrub och efteråt
lotion, så nu är jag mjuk som en babyrumpa :)

Nu ska jag nog titta en film med snuttis och hoppas på att
bli sömnig, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sofia - FOTOBLOGG

Godnatt! :)

2008-12-22 @ 01:11:25
URL: http://sofiasfashionroom.blogg.se/
Postat av: Emma

Shit vilken mysig header du har! :)

2008-12-22 @ 01:12:29
URL: http://blueice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0