Sömnrubbningar ?!

Jag tror att jag har hamnat i någon slags svacka när det gäller
min sömn. Har fått enorma sömnrubbningar och som igår t.ex.
så kunde jag inte somna förrens efter 6 någon gång.
Och så vaknade jag för en halvtimma sen..

Måste börja få rätt på min sömncirkel,
har väl fått det av pappa, han är också nattmänniska
liksom jag, men skillnaden är väl att han vet när han måste
lägga sig men det klarar inte jag av :P Utan jag är vaken tills
jag blir trött. Och det kan ta evigheter känns det som ibland.
Måste vända på det snart. Har haft problem med min sömn
ett tag nu, blir det inte bättre får jag väl gå till doktorn..

Jaja. Idag ska jag bara softa.
Snutt kommer hit så vi ska bara gosa,
ut och gå en runda sen också.. Skönt!

Känner mig så glad just nu, världens bästa föräldrar,
underbar pojkvän som det går så bra med nu.
Och äkta vänner! Älskar er alla :)

Tänker fortfarande på dig mormor,
ska gå upp och hälsa på henne någon
dag, nu när hon blivit flyttad hit i stället..
Så det går mot bättringsvägen :) <3

Kommentarer
Postat av: Dan

:)

2008-12-14 @ 17:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0