Stressig dag!

Ja det kan man väl säga.
Vaknade i morse, eller ja, runt ett.
Upp direkt och började fixa med skiten i vardagsrummet.
Höllt på som en dåre, fixat med alla lådor som just nu står
ute i hallen och väntas på att bli uppburna till vinden, får bli i morgon!

Hade inte så mycket kvar att göra så skrev ett sms till Sara och fråga
om hon ville komma på te i röran :P Och det ville hon, te blev det iofs inget.
Fick också massa hjälp med att fixa det sista plus att när jag dammsög
så tog hon all disk :) Tack snuttan, du ställer alltid upp när det kniper <3

När vi var klara så satte vi oss i soffan och bara snacka om allt möjligt,
ja både det ena och det andra. Skönt att vi fått kontakt igen :)
Bara det inte kommer nått i mellan igen. Får hoppas på det bästa :)

Nu sitter jag här. Rätt så hungrig, åt en knäcke innan men ska sätta igång
med mat strax. Har inte så mycket hemma, får åka och handla i morgon.
Men nått ska där väl finnas att trixa ihop :)

Ikväll vet jag inte vad som händer, tror inte Dan kommer idag men man vet
ju aldrig. Annars blir det bara en lugn och skön hemmakväll!

En dag kvar till julafton, woho, ska bli skojj :)

Nej nu ska jag ut o se om det finns nått att laga ihop. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0