Tisdag!

Igår hittade jag inte på något speciellt, var i skolan.
Sen träffade jag mamma och vi gick och tog en fika
på 261, mamma drack varm O'boy och jag drack en
caffe latte smaksatt med choklad! Smaskens.

Efter det gick vi upp till dem i stan och jag hjälpte
mamma platta håret och så,
vi skulle ta bilder i studion hos Expert,
och det gick jättebra som förväntat!

När vi hade varit och fotograferat oss så gick vi upp
till mamma och Lennart igen, satt och snacka lite och
sen bjöds det på pepparstek, bollpotatis, örtsås och lite
sallad. Och en öl till det, var jättegott,
och jag som inte brukar tycka om kött.

Runt 5 så följde dem mig ner till busshållsplatsen,
Sophie hade skrivit och ville att jag skulle komma till Adis
en stund. Så jag traska dit.
Skönt att ha en riktig vän att prata med!

Mötte Dan när jag var klar där, så gick vi hem och titta på film,
när pappa kom hem så installera jag Photoshop men ska
ha en annan version så ska fixa det sen, eller ja.
Kanske inte idag, tydligen inte min dag idag.

Funderar på om jag ska sätta lösenord på min blogg,
skulle varit skönt. Men vi får väl se :)

Måste bara skriva till att du är en fin vän med många goda sidor,
men en sida som du också visar mig det är att du kan vara så falsk
så ögonen ploppar ur skallen alltså.
Du märker kanske inte det själv. Men jag gör!
Denna nivå som allt rör ihop sig för är bara för mycket.
Jag vet nu hur du kan vara, och jag vill inte ha en sådan vän,
som man inte riktigt vet var man har. Har pratat med några
om det, och det är tydligen inte bara jag som tycker ditt beteende
är lite ur balans ibland. Jag kan stå för mina fel nu och sagt jag inte
varit en så bra vän jag heller, men nu får det ju vara bra.
Det blir inte bättre, så då blir det bäst såhär.
Och när det gäller dig och dina saker så är allt så bra,
men när det är någon annan så, jaha ?!
Du är duktig och bäst på allt, så är det väl.
Så ja, nu vet du vad jag tycker iaf.
Och fråga inte mig en massa, här står klart och tydligt vad jag känner!!
Behöver jag säga något mer?

Nej nu ska jag ut på ballan, och sen ska jag vänta på att mamma
ringer så att man får något bra besked. Hoppas hoppas...

Fick precis ett samtal, hoppas att det löser sig och att
du blir bättre snart, tänker på dig mormor ♥


Kommentarer
Postat av: ztina

vem va det till ?

2008-12-14 @ 01:38:08
URL: http://ztinadenfina.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Gissa 3 gånger :P

2008-12-14 @ 15:53:26
URL: http://ceciliakatarina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0